Spelning/signering på Bengans

Sida 2 av 13 Föregående  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Nästa

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner

Sv: Spelning/signering på Bengans

Inlägg  lina i sön okt 14, 2007 1:32 pm

Okej, inte billigt direkt! xD haha! Fjäskis! (;
Jadu, Jag åker väl vid 10 kanske. Är väl där runt halv 1 kanske.
Eller lite senare kanske.. ska stanna i Västerås också, ska köpa mig några
par skor & jeans m.m. =) Men jag har ingen aning om när jag ska till bengans.
Blir väl ganska tidigt kanske. Ska väl hem till Felicias pappa och göra iordning mig oså först.
Jaaa! vafan, trisst! Och Neverstore klubben pausad! MCR klubben pausad, as well! BAH!
Dåliga sponsorer? Hm...

lina
Owns You
Owns You

Antal inlägg: 317
Registration date: 07-09-19

Användarens profil

Till överst på sidan Gå ner

Inlägg  Sonja i sön okt 14, 2007 5:37 pm

Haha yeah I am x'D
Och, shoppa är alltid kul, jag har köpt en superfin kjol som jag ska ha på mig nån gång x'D (jag gör sånt, köper kläder och kommer på att jag aldrig kommer använda det) men men.
Jag kommer vara vid Bengans kanske ett-två, eller det beror lite på folk också, jag vill ju inte sitter där helt lonely, haha.
Jo jag har sett det, jag funderar på att sponsra neverstoreklubben men det är ju ändå ingen action där. det är som här och överallt, typ jag och du är aktiva och nån till. B'ah.
Men när Neverstore har vunnit NSOE så blir det fart överallt ska ni se!
Och, när street teamet får en ordentlig hemsida borde det komma upp ett forum där; eller de borde ordna ett officiellt på hemsidan. Vi får tjata lite på dem på fredag!

Sonja
Admin
Admin

Antal inlägg: 412
Registration date: 07-09-18

Användarens profil http://neverstore.niceboard.net

Inlägg  Elin i sön okt 14, 2007 8:41 pm

Ja mer fart behövs!
Jag blir sjukt sugen på att åka till stockholm nu på fredag, fast det är lite långt. Bor utanför Göteborg. Men är man besatt så.. ska kanske kolla lite tåg? ^^

Elin

Antal inlägg: 181

Användarens profil

Inlägg  lina i mån okt 15, 2007 11:50 am

Haha ;D Okej! samma här, har typ en massa klänningar som jag inte har använt.
Kanske ska sälja dem på tradera eller nåt ^^ xD
Okej, Har du ingen annan som ska dit med dig då? Annars kommer säkert jag & Felicia ganska tidigt.
Då får du sällskap! Nej, jag vet. Den klubben har blivit riktigt tråkig! Har heller ingen lust att sponsra (slösa pengar på skit)
Haha xD Vad dum jag är. Jag skyller på att andra inte gör det, så gö jag det inte ens själv!
Men jo precis, Inte många som är aktiva där så ...
Ja, det blir nog mer fart då! Vi får se till att dom vinner nu! =)

lina
Owns You
Owns You

Användarens profil

Inlägg  lina i mån okt 15, 2007 11:51 am

MinusCelsius! Klart du ska komma! =) & dra med dig kompisarna också!
Hoppas ju på så mycket folk som möjligt! Ja, kolla upp det! Razz

lina
Owns You
Owns You

Användarens profil

Inlägg  lina i mån okt 15, 2007 11:56 am

Hjälp! Varför kan jag inte rösta ?? :S

lina
Owns You
Owns You

Användarens profil

Inlägg  Sonja i tis okt 16, 2007 5:05 am

Minuscelsius: Kom! Det är inte speciellt dyrt att åka tåg från gbg, det vore superkul om det kom folk från hela sverige! Skulle nog göra dem glada!

Lina: Jo jag vet, det suger hårt. Det är tyst och öde överallt!! haha. Jo, två polare ska också komma dit med de är typ av åsikten "ingenting är värt att köa för" Eller; Elin (som var med i fagersta) brukar iofs köa med mig men hon jobbar nog tror jag. But I have tagit ledigt, I'm so good!! =)
Inte rösta? o.O strange.... ska kollas upp!

Sonja
Admin
Admin

Inlägg  Sonja i tis okt 16, 2007 5:35 am

Lina, jag kan rösta :S kanske var nåt fel igår när du testade? Idag går det superbra iaf!
Nån som vet när banden börjar röstas ut?

Sonja
Admin
Admin

Inlägg  Elin i tis okt 16, 2007 5:54 am

Banden börjades röstas ut igår märkte jag, det är ett mindre än vad det brukar vara. så jag antar att det försvinner ett idag med! Får se till o rösta ännu lite mera än vad vi gör (om det går.?)

Hmm jag kollade lite tåg och det var väldigt mycket som var uppbokat, och dom som inte var det var antingen jätte dyra eller åkte vid fel tid >.<
men jag ska fortsätta leta!

Elin

Antal inlägg: 181

Användarens profil

Inlägg  Jennifär. i tis okt 16, 2007 9:11 am

Okej, nu är jag sådär efter igen. Har inte haft internet på en dryg vecka typ!! :/
Men jag har iaf lyckats fixa så jag jag kan åka, eller fick reda på att en lektion försvann så har hittat en buss som är nere vid typ 15:20, är det försent tror ni?. Sen ska man ju ta sig från stationen till Bengans med, så är väl där rutn halv 4 kanske, om jag har tur. Två timmar innan känns lite :/ Min ekonomi är så dålig så jag har inte ens råd att åka tåg! Men bussen är ju seg så det tar nästa 3 timmar!! Linköpingsbo..
Men jag tar med skivan så får dom signera nånstans där. Ibland måste man ju lixom visa den för att få komma in. Nånstans där kan dom alltid signera. Köpte ett par nya converse i Hong Kong, så funderar på att få dom signerade, men känns lite halvt att slänga upp en illaluktande sko på bordet.
Egentligen gillar inte jag signeringar, är mer för det spontana-efter-spelningar-autograf-snack-grejen.. Blir så kort tid och stelt på signeringar..

Jennifär.
Owns You
Owns You

Antal inlägg: 486

Användarens profil http://www.myspace.com/bleedingtodeath_

Inlägg  lina i tis okt 16, 2007 12:51 pm

Sonja: Ja, det måste ha vart nåt fel. Idag kan jag rösta iaf! =) tur dé.
Fan, du har tur du. Att du får ta ledigt ofta menar jag! xD
Ohjälp! om dom började röstas ut igår, så måste vi rösta saaatan!
Hade ingen aning om det! Dom ska vinna, så kom igen nu! Very Happy
Jennifer: Började inte spelningen 17.30, har jag för mig?
Då kanske du hinner dit! Hoppas! Annars så kan du ju komma på signeringen iaf! =)
Måste man ha skivan för att komma in? Min kompis har inte den, så då måste jag säga
åt henne att köpa den isf! Men om man inte har den, borde man väl kunna köpa den där?

lina
Owns You
Owns You

Användarens profil

Inlägg  Sonja i tis okt 16, 2007 6:31 pm

Jennifer. skrev:Okej, nu är jag sådär efter igen. Har inte haft internet på en dryg vecka typ!! :/
Men jag har iaf lyckats fixa så jag jag kan åka, eller fick reda på att en lektion försvann så har hittat en buss som är nere vid typ 15:20, är det försent tror ni?. Sen ska man ju ta sig från stationen till Bengans med, så är väl där rutn halv 4 kanske, om jag har tur. Två timmar innan känns lite :/ Min ekonomi är så dålig så jag har inte ens råd att åka tåg! Men bussen är ju seg så det tar nästa 3 timmar!! Linköpingsbo..
Men jag tar med skivan så får dom signera nånstans där. Ibland måste man ju lixom visa den för att få komma in. Nånstans där kan dom alltid signera. Köpte ett par nya converse i Hong Kong, så funderar på att få dom signerade, men känns lite halvt att slänga upp en illaluktande sko på bordet.
Egentligen gillar inte jag signeringar, är mer för det spontana-efter-spelningar-autograf-snack-grejen.. Blir så kort tid och stelt på signeringar..

haha awh... men vart kommer bussen? till centralen eller? för därifrån tar det bara typ 10 minuter att gå =)
jag tror inte att halv fyra är för sent, jag håller en plats åt dig =) jag tar också med mig skivan, jag skiter ju egentligen i autograferna (känns som att jag har dem haha) men som sagt, för att komma in. Och jag håller med, signering blir lite "ehh.. hej.. hejdå" men.. ja. Haha.

Lina: man kan alltid köpa skivan där!! de brukar ha skivkrav på singeringar på bengans, men det brukar gå att smussla lite x'D visa tuttarna och spring förbi vakten typ. NEJ gör inte det föressten, det blir rätt konstig stämning då x'D

Jag såg att banden har börjat röstas ut. Dags att hardcorerösta för er som inte ögör det (själv har jag inget liv så jag röstar jämt) Haha.

Sonja
Admin
Admin

Inlägg  Jennifär. i ons okt 17, 2007 8:20 am

Aa, den kommer till centralen. min kompis jag ska dit med bor också i sthlm så hon sa att det bara tar tio min att gå. är ju inte sthlmsbo så är inte så bra på sånt, men tror jag kan hitta dit iaf Razz men två timmar känns så lite, har aldrig kommit till en spelnig så sent.
men skivan får jag försöka komma ihåg att ta med mej. sen har jag fått ett plektrum av oscar, som han signerade på H62, men det börjar bli GANSKA utnött, så man ser inte att det står Kempe längre, så ska komma på något inte allt för pinsamt sätt att fråga ifall han kan signera det igen xD Jag kommer göra bort mej big time.
men nån mer som kommer stanna kvar efter spelningen eller? eller signeringen menar jag. de måste ju ut så. och min buss hem går inte förns kvart i nio så att ^^ kanske kan prata lite mer med dem då, för signeringen kommer ju inte bli något långsnack direkt. förhoppningsvis kanske det blir "hej, är du här igen, hur är det med dej då? (erik brukar iaf vara trevlig och fråga hur det är med en Razz) vi syns, hejdå!" så att de små fjortisarna runt omkring blir massa avis xD om man har tur kanske de har tid att ge oss lojala lite fler ord än bara "hej, trevligt att du kom.."

för övrigt så satt jag hela kvällen igår och röstade från varje land. sen började om igen! har typ 4-5 timmars hål idag och slutar vid halv tolv imorn, så har tid att rösta då! =D gäller ju att inte få dem utröstade, så som Sonja sa, dax för att hardcorerösta!

(förlåt att jag alltid skriver så mkt, det är en sjukdom, jag gör alltid så, vet inte varför. sorry! :/)

Jennifär.
Owns You
Owns You

Antal inlägg: 486

Användarens profil http://www.myspace.com/bleedingtodeath_

Inlägg  lina i ons okt 17, 2007 11:19 am

Det blir säkert bra! Som sagt så kanske många kommer till Bengans när det börjar,
& inte så mycket tidigare. Jag vill gärna stanna kvar efteråt.. =)
Ja, den gången (den enda gången) jag träffat dom så märkte jag att Erik var den som var mest pratglad faktiskt.
Jacob såg ut att vara typ ... blyg? Razz Anyway, Vet ni typ hur länge dom spelar btw?

lina
Owns You
Owns You

Användarens profil

Inlägg  lina i ons okt 17, 2007 11:20 am

Och förresten! Bara kul att du skriver mycket =)

lina
Owns You
Owns You

Användarens profil

Sida 2 av 13 Föregående  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Nästa

Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet