Rookie
Neverstore :: Neverstore :: Live
Sida 2 av 10 • Dela •
Sida 2 av 10 •
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 
Sv: Rookie
Haha, va kul det låter att se dom dansa, spec på fyllan xP
Nu känner jag ännu mer att jag VERKLIGEN hade velat vara där hur mycket som helst.
Får kolla bilder imorn istället.. :)
Nu känner jag ännu mer att jag VERKLIGEN hade velat vara där hur mycket som helst.
Får kolla bilder imorn istället.. :)

Jennifär.- Owns You

- Antal inlägg: 486
Registration date: 07-09-18

haha x'D måste kolla!
AHAAAAAA! så det är du som är Minuscelcius! xD
Trodde Elin & Minuscelcius var helt olika prsnoer..
wellwell!
AHAAAAAA! så det är du som är Minuscelcius! xD
Trodde Elin & Minuscelcius var helt olika prsnoer..
lina- Owns You

- Antal inlägg: 317
Registration date: 07-09-19
Elin skrev:Sonja, du skulle stannat en tag längre för både Jacob och Erik kom ut. Hade en riktigt trevlig pratstund med dom ^^ Alla 3 hade fått i sig en delSen dansade dom också. Skoj va det ;D
kommer lägga ut bilder snart på min bilddagbok: MinusCelsius
typ imorgon ^^
hahaha jo jag vet, men jag ville hem till stockholm

Sonja- Admin

- Antal inlägg: 412

haha! yes, MinusCelsius är jag ^^
Jo oscar var väl den som var mest berusad tror jag, han bjöd ju oss också xD
Haha jaså? Ja man undrar ju om det är sanning.. men det är det säkert! Jacob Jacob.. ;D
btw, ja hittar inte sladden för att lägga in bilderna så de kanske tar ett litet tag till, men jag ska leta >.<
Jo oscar var väl den som var mest berusad tror jag, han bjöd ju oss också xD
Haha jaså? Ja man undrar ju om det är sanning.. men det är det säkert! Jacob Jacob.. ;D
btw, ja hittar inte sladden för att lägga in bilderna så de kanske tar ett litet tag till, men jag ska leta >.<

Elin- Antal inlägg: 181
Hahaha they're fucking awesome those dudes. elin, ska du till lidköping eller? fan vi måste ha nåt gig som vi ska på allesammans så vi kan ha ett meet-up wtf!!!

Sonja- Admin

Yes! klart jag ska till Lidköping! 
Ja det tycker jag också! O typ hitta på nån liten cup grej på samma gång, inte för jag har en aning om vad det skulle kunna vara.. men ändå
Jag hittade sladden till kameran, men sen tog min bror kameran o åkte iväg innan jag hann lägga in bilderna. Elak är han >.<
Fast har en del bilder inne iaf
Ja det tycker jag också! O typ hitta på nån liten cup grej på samma gång, inte för jag har en aning om vad det skulle kunna vara.. men ändå
Jag hittade sladden till kameran, men sen tog min bror kameran o åkte iväg innan jag hann lägga in bilderna. Elak är han >.<
Fast har en del bilder inne iaf

lägg upp det du har på bilddagboken ffs!! haha.
ja men fan va nice. vet du nånting om lidköping? typ... vad det kostar, vilken tid, nåt? jg bara åker utan en aning om nåt xD
ja men fan va nice. vet du nånting om lidköping? typ... vad det kostar, vilken tid, nåt? jg bara åker utan en aning om nåt xD

Sonja- Admin

Vill med se bilder. Lägg upp så fort du kan =)
låter kul med ett gig alla ska på, men ska ju på Kent när de spelar i Lidköping. Den får ni klara utan mej.. "/
Sen lär det väl inte bli några fler spelningar i år, såvida inte Lina får dit dom till sitt projekt! Då får Team Skoda samlas :P
låter kul med ett gig alla ska på, men ska ju på Kent när de spelar i Lidköping. Den får ni klara utan mej.. "/
Sen lär det väl inte bli några fler spelningar i år, såvida inte Lina får dit dom till sitt projekt! Då får Team Skoda samlas :P

Jennifär.- Owns You

Jag trodde det skulle vara mer bilder än vad det var, men nu är alla inlaggda iaf ^^
Jadu, det ända jag vet om Lidköping är det som står på Sockerbruket.se, och om jag förstått rätt låter det som att det är gratis, och att de ska spela nån gång mellan 7 och 9. ^^
Jadu, det ända jag vet om Lidköping är det som står på Sockerbruket.se, och om jag förstått rätt låter det som att det är gratis, och att de ska spela nån gång mellan 7 och 9. ^^

Men Jennifär... Kent is the fucking shit!!! De är ju bättre än nåt...
Bittert däremot är att jag missar backyard babies i eskilstuna för då ska jag se fucking manson. Gah.
Hahaha yeah, klart team skoda samlas
Annars får vi ta det första bästa gig nästa år.
Bittert däremot är att jag missar backyard babies i eskilstuna för då ska jag se fucking manson. Gah.
Hahaha yeah, klart team skoda samlas

Sonja- Admin

ohjälp. Här är man borta nån dag & missar en maaassa! xD
Så.. jag skriver bara Hell yeah! \m/ typ..
Så.. jag skriver bara Hell yeah! \m/ typ..
lina- Owns You

Hahhaha you may not, I REPEAT; NOT leave this site.

Sonja- Admin

Lina, jag har också tänkt på det.
Vi är verkligen inte alls oaktiva, väldigt aktiva snarare.
är man borta en dag, eller några timmar så kan man ha missat hur mkt som helst!
Sonja: joo, jag vet. Kent is the fucking shit. Jag ska sluta klaga. Bara avis att alla ni ska dit, och inte jag... Andra Neverstore giget jag verkligen vill till som jag missar. Men förhoppningsvis kommer jag ha sjukt kul på Kent. =)
och måste säga att jag tycker manson låter roligare än babies!
jaa, Team Skoda får samlas första bästa gig alla kan.!
btw, är Team Skoda öppet för fler medlemmar eller är det en "stängd sekt" eller aa, ni fattar vad jag menar. (hjärnsläpp xD)
och visst hade ni tröjor det stod Team Skoda på? har för mej jag sett det i nåns bilddagbok..
Vi är verkligen inte alls oaktiva, väldigt aktiva snarare.
är man borta en dag, eller några timmar så kan man ha missat hur mkt som helst!
Sonja: joo, jag vet. Kent is the fucking shit. Jag ska sluta klaga. Bara avis att alla ni ska dit, och inte jag... Andra Neverstore giget jag verkligen vill till som jag missar. Men förhoppningsvis kommer jag ha sjukt kul på Kent. =)
och måste säga att jag tycker manson låter roligare än babies!
jaa, Team Skoda får samlas första bästa gig alla kan.!
btw, är Team Skoda öppet för fler medlemmar eller är det en "stängd sekt" eller aa, ni fattar vad jag menar. (hjärnsläpp xD)
och visst hade ni tröjor det stod Team Skoda på? har för mej jag sett det i nåns bilddagbok..

Jennifär.- Owns You

Hahahha jo vi gjorde tröjor
Näää ingen sekt xD alla ska ju va me som vill.. asså det är ju mest på skoj, men våran tanke var typ att om man kände sig lite team skoda aktig så ska man vara snäll och trevlig mot folk och inte typ nervärdera människor som inte sett neverstore så många ggr, eller som började gilla dem igår typ. alla fans är bra fans, typ. fast det gick inte så bra iom att jag, michaela och elin hade värsta tjafset som typ fortfarande pågår lite, haha. Bra föredömen liksom 

Sonja- Admin

Haha! Eller hur x'D Får se till att vara inne varje timme. Eller mer! ;D
Well.. JAG VILL OCKSÅ PÅ KENT! ='( Tänk på stackars Linus.-
Pratade med Culturen idag btw. Vi har bokat lokalen ''tillfälligt'', den 23 Februari.
Vet.. det blev lite sent. men de var en massa annat innan. 23 feb var den enda utvägen.
Well, om vi vill ändra så får vi det. Men dom måste ha ett JA eller NEJ senast den 28 nov. Bahh! Panik!
Ringde GubbkoskitMarkus idag också. Men jag skulle återkomma imorgon. Håll tummarna, as usual!
ps! Vi ska höra med Anagoes så snart som möjligt om dom vill spela!
Vill ha ett datum spikat först bara =)
Well.. JAG VILL OCKSÅ PÅ KENT! ='( Tänk på stackars Linus.-
Pratade med Culturen idag btw. Vi har bokat lokalen ''tillfälligt'', den 23 Februari.
Vet.. det blev lite sent. men de var en massa annat innan. 23 feb var den enda utvägen.
Well, om vi vill ändra så får vi det. Men dom måste ha ett JA eller NEJ senast den 28 nov. Bahh! Panik!
Ringde GubbkoskitMarkus idag också. Men jag skulle återkomma imorgon. Håll tummarna, as usual!
ps! Vi ska höra med Anagoes så snart som möjligt om dom vill spela!
Vill ha ett datum spikat först bara =)
lina- Owns You

Sida 2 av 10 •
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 
Neverstore :: Neverstore :: Live
Sida 2 av 10
Behörigheter i detta forum: strong>
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet