BULLSHIT
Neverstore :: Neverstore :: Live
Sida 2 av 29 • Dela •
Sida 2 av 29 •
1, 2, 3 ... 15 ... 29 
Sv: BULLSHIT
xD Ja, visst är det skit kul! men mycket slit och göra innan man kan sätta igång med det roliga!
Haha, Jo. det var riktigt sweet
Ja, Preciiiis! Men menar du det eller! Finns ingen snyggare. Förutom min pojkväns.. Han toppar ditt faktiskt ;D
Hahahaha! Ja, lite sådär konstigt att se kanske x'D men gud va konstigt att det var just du, och just ditt bälte då!
Det är ödet Sonja.. Ödet! x'D hahhaa!
Du är inte tjock! mygod! vart tog självförtorendet vägen på en gång?
Haha, Jo. det var riktigt sweet
Hahahaha! Ja, lite sådär konstigt att se kanske x'D men gud va konstigt att det var just du, och just ditt bälte då!
Det är ödet Sonja.. Ödet! x'D hahhaa!
Du är inte tjock! mygod! vart tog självförtorendet vägen på en gång?
lina- Owns You

- Antal inlägg: 317
Registration date: 07-09-19
hahaha ja men det måste du ju säga för att han inte ska bli ledsen 
Jaaaa klart det var ödet xD stod ni bakom oss hela tiden, eller? Isf ska jag nog låtsas att jag inte finns nu xD
Hhaha nej men jag vet.. det är inte jag som e tjock det är byxorna som är för små!!! xD
Fast lite sjukt är det ändå, hahah.
Jaaaa klart det var ödet xD stod ni bakom oss hela tiden, eller? Isf ska jag nog låtsas att jag inte finns nu xD
Hhaha nej men jag vet.. det är inte jag som e tjock det är byxorna som är för små!!! xD
Fast lite sjukt är det ändå, hahah.

Sonja- Admin

- Antal inlägg: 412
Registration date: 07-09-18

Haha x'D Okejdåå! Ditt ass är snyggast Sonja. Jag vet att du ville att jag skulle säga det.-
Hahaha! lätt det var! Njaaae, nej. Inte på Billy Talent. På Mychem var jag helt ensam =( haha!
Stod typ lite längre bak då, men typ i samma '''position'' där du (vi) stod xD haha!
Men på det mesta stod vi typ där. Ni då? Där hela tiden?
Tvivlar, haha! eller så tänkte du.
''nejfan, nu har jag så bra plats. lets just stay here''. och ditt ex ba: suck!
Och så stod du där i 12 timmar xD
Precis!! det är sånt jag vill höra! xD
haha, liiite kanske x'D mahahahw! lite pinsamt för mig också.. lix. Tänk dig själv! x'D hahaaha
Hahaha! lätt det var! Njaaae, nej. Inte på Billy Talent. På Mychem var jag helt ensam =( haha!
Stod typ lite längre bak då, men typ i samma '''position'' där du (vi) stod xD haha!
Men på det mesta stod vi typ där. Ni då? Där hela tiden?
''nejfan, nu har jag så bra plats. lets just stay here''. och ditt ex ba: suck!
Och så stod du där i 12 timmar xD
Precis!! det är sånt jag vill höra! xD
haha, liiite kanske x'D mahahahw! lite pinsamt för mig också.. lix. Tänk dig själv! x'D hahaaha
lina- Owns You

Hahahaha ofc that's what I wanted 
Mja, nej jag gick bak efter the sounds typ. Jag höll på att dööö av kissnödighet.. blä! Första gången jag inte stod längst fram på my chem, lite sad men det var rätt häftigt att se allt folk, hur hårt de röjde. Plus att jag kunde smygtitta när <jacob diggade mcr hårt som fan xD
men de tjejerna jag stod med stod där i 12 timmar.. fucking galningar.
Men själv? but why??
Mja, nej jag gick bak efter the sounds typ. Jag höll på att dööö av kissnödighet.. blä! Första gången jag inte stod längst fram på my chem, lite sad men det var rätt häftigt att se allt folk, hur hårt de röjde. Plus att jag kunde smygtitta när <jacob diggade mcr hårt som fan xD
Men själv? but why??

Sonja- Admin

Hahahaha ofc that's what I wanted
Men själv? but why??
Sonja
Mahahw! xD
okej! jag sprang som fan när det var Mando.
Är inte direkt superkär i de grabbarna så jag passade på att käka och pissa.
Ja, det hade vart grymt att se långt bak också. Jag menar, du hade sett dom 2 ggr innan, du vet att dom rockar live
För mig var det ju första gången & då klämde man fram sig så gott det gick xD
haha! Du typ stod och garva för dig själv medan han typ ''WHEN I WAS, A YOUNG BOY...!'', dyngrak xD
Eller var han full förresten?
Oh, jobbigt! Hade jag aldrig pallat. Inte ens för MCR. Eller.. jo.. kanske... vet inte ritkigt xD
Emma ställde sig längst bak (vilket jag totalVÄGRADE), efter Billy Talent. Hon Var helt krossad efter det så..
Jag fick se Avril och Mychem alone x'D Doesn't matter! I rocked anyway! x'D
Men fan, Billy talent var riktigt kul tycker jag! Gillarurom? xD <--- fint ord!
Men själv? but why??
Sonja
Mahahw! xD
okej! jag sprang som fan när det var Mando.
Är inte direkt superkär i de grabbarna så jag passade på att käka och pissa.
Ja, det hade vart grymt att se långt bak också. Jag menar, du hade sett dom 2 ggr innan, du vet att dom rockar live
För mig var det ju första gången & då klämde man fram sig så gott det gick xD
haha! Du typ stod och garva för dig själv medan han typ ''WHEN I WAS, A YOUNG BOY...!'', dyngrak xD
Eller var han full förresten?
Oh, jobbigt! Hade jag aldrig pallat. Inte ens för MCR. Eller.. jo.. kanske... vet inte ritkigt xD
Emma ställde sig längst bak (vilket jag totalVÄGRADE), efter Billy Talent. Hon Var helt krossad efter det så..
Jag fick se Avril och Mychem alone x'D Doesn't matter! I rocked anyway! x'D
Men fan, Billy talent var riktigt kul tycker jag! Gillarurom? xD <--- fint ord!
lina- Owns You

nu glömde jag ta bort igen! xD äh! never mind!
lina- Owns You

Hahaha jag diggar inte heller dem sådär ASmkt direkt.. då satt jag och tittade skräckslaget på en bajamaja där det var minst sagt mycket action... ofräsht å ha sex i en bajamaja på pp xD
Hahah nej men jag typ gick fram till honom o sa att de hade vart skitbra när de spelade, sen var jag tvungen att fokusera på mcr xD jag tror snarare att han kollade skeptiskt på mig xD för jag röjde som om jag hade stått längst fram hahaha. först dansade vi på borden i öltältet sen rockade vi hårt som fan brevid jacob xD
Hmmm ... jag köade 2 dygn för mcr i malmö o samma i sthlm... så jag ska inte uttala mig om att orka i 12 timmar xD
Awhhh det sög ju lite.. men du hade säkert kul ändå?
Mm asså jag tycker de är helt okej men jag blir lite irriterad på hans röst efter ett par låtar, fast de är helt klart bra.
Juste.. Mickis snackade med Marcus från Anagoes, han sa att han tyckte det skulle bli kul o spela på er grej! Och han sa att ni måste bestämma när o så där o allt. Plus att han sa att de är lite lätt politiska så de var lite skeptiska till SSU men skit samma, det skulle bli kul o lira iaf... plus att han var massa tacksam att jag hade tipsat dig
Hahah nej men jag typ gick fram till honom o sa att de hade vart skitbra när de spelade, sen var jag tvungen att fokusera på mcr xD jag tror snarare att han kollade skeptiskt på mig xD för jag röjde som om jag hade stått längst fram hahaha. först dansade vi på borden i öltältet sen rockade vi hårt som fan brevid jacob xD
Hmmm ... jag köade 2 dygn för mcr i malmö o samma i sthlm... så jag ska inte uttala mig om att orka i 12 timmar xD
Awhhh det sög ju lite.. men du hade säkert kul ändå?
Mm asså jag tycker de är helt okej men jag blir lite irriterad på hans röst efter ett par låtar, fast de är helt klart bra.
Juste.. Mickis snackade med Marcus från Anagoes, han sa att han tyckte det skulle bli kul o spela på er grej! Och han sa att ni måste bestämma när o så där o allt. Plus att han sa att de är lite lätt politiska så de var lite skeptiska till SSU men skit samma, det skulle bli kul o lira iaf... plus att han var massa tacksam att jag hade tipsat dig

Sonja- Admin

Okej (;
öm ... :O huh? hahahha! Nej, INTE sådär jätte fräsht och myspys direkt! xD haha!
Haha
okej! Men det är bara kul när folk rockar loss! Jag hatar sånt där stelt-gunga på benet-grejer! haha! Sååå tråkigt!
2 dygn, oj! haha! Men det kan jag tro var värt som faaan också så! Am I right?
Okej, själv avgudar jag dom xD nejdå... men jag är big fan! Själv vart jag typ HUH?! när jag hörde dem för första ggn.
Vart helt klart irriterad på rösten jag med då. Men jag gillade dom ändå, sen med tiden lärde jag mig att älska den ;D hhah
Gjorde hon?
Ahhh! va kuuul! =) Vem är Mickis btw? hon som vart medlem här nyss typ?
För din skull x'D hahha! Anyway, jo. Vi måste fan få klart allting med Neverstore osv nu så vi kan meddela banden mera! =)
Men fan vad kul att de är så på! ahaaa, där ser man! ja, wtf! Skit bra ju! ;D
Ahfan, det är jag också att du gjorde!
nu ska du passa på och känna dig stolt Sonja! xD
öm ... :O huh? hahahha! Nej, INTE sådär jätte fräsht och myspys direkt! xD haha!
Haha
2 dygn, oj! haha! Men det kan jag tro var värt som faaan också så! Am I right?
Okej, själv avgudar jag dom xD nejdå... men jag är big fan! Själv vart jag typ HUH?! när jag hörde dem för första ggn.
Vart helt klart irriterad på rösten jag med då. Men jag gillade dom ändå, sen med tiden lärde jag mig att älska den ;D hhah
Gjorde hon?
För din skull x'D hahha! Anyway, jo. Vi måste fan få klart allting med Neverstore osv nu så vi kan meddela banden mera! =)
Men fan vad kul att de är så på! ahaaa, där ser man! ja, wtf! Skit bra ju! ;D
Ahfan, det är jag också att du gjorde!
lina- Owns You

jag kan ju tänka mig ett antal ställen som vore mer nice. Typ i en bassäng full av bajs? nästan dårå.. xD
Ja men jag med, kommer jag ifrån ett gig utan att stinka asäckligt och vara sjukt hes, har det inte vart nåt bra gig xD
Klart det var värt det! Fast helvete vad irriterad jag blir på människor. I sthlm var det folk som kastade otrevliga saker typ ägg (?) på oss, för vi är ju SÅ EMO som gillar mcr. B'ah. O i Malmö regnade det heeeela tiden o min sovsäck läckte in o några tyckte det var sjukt kul att åka förbi o tuta heeela nätterna. Plus att inne på konserten stod det en tjej bakom mig o hade händerna runt min hals typ hela spelningen så jag spydde ner en vakt xD
Jo, men jag skulle säkert tycka om dem HUR mycket som helst om jag engagerade mig i att lyssna ordentligt.. ska göra det... nån gång xD
Hahah jo det är hon, jag tvingade henne att bli medlem men hon tycker att det verkar lite svårt att hoppa in i konvon bara sådär. vad meeenar hon!? hAHAHA.
jooo men det är ju skitkul att de är peppade. han bad oss att komma till hjo också. Sure grabben, betalar du ? Haha.
MHM!!! Jag e stolt som faaaaaan!!!
Ja men jag med, kommer jag ifrån ett gig utan att stinka asäckligt och vara sjukt hes, har det inte vart nåt bra gig xD
Klart det var värt det! Fast helvete vad irriterad jag blir på människor. I sthlm var det folk som kastade otrevliga saker typ ägg (?) på oss, för vi är ju SÅ EMO som gillar mcr. B'ah. O i Malmö regnade det heeeela tiden o min sovsäck läckte in o några tyckte det var sjukt kul att åka förbi o tuta heeela nätterna. Plus att inne på konserten stod det en tjej bakom mig o hade händerna runt min hals typ hela spelningen så jag spydde ner en vakt xD
Jo, men jag skulle säkert tycka om dem HUR mycket som helst om jag engagerade mig i att lyssna ordentligt.. ska göra det... nån gång xD
Hahah jo det är hon, jag tvingade henne att bli medlem men hon tycker att det verkar lite svårt att hoppa in i konvon bara sådär. vad meeenar hon!? hAHAHA.
jooo men det är ju skitkul att de är peppade. han bad oss att komma till hjo också. Sure grabben, betalar du ? Haha.
MHM!!! Jag e stolt som faaaaaan!!!

Sonja- Admin

hahahha xD Ja, typ nääästan! x'D
Ägg?! :O waahgahg! jag blir så irriterad på folk. Vad är det för jäääävla poäng att hålla på? rwaaff!
Eller hur! Jag ska inte komma in på emo snacket nu, för tro mig. jag kan diskutera emo i timmar.
Ärligt. Jag säger det kortfattat: de som kallar sig själva eller andra emo, ska för det första veta vad fan det är för nåt. Vad det står för, och vilken musik som är emo. Vilket inte ens hälften av de idioterna gör. Anyway, back to business xD
Ahhhaaa! var det DÄRFÖR du spydde ner en vakt x'D först chansade jag på att du var alldeles för onykter.
Sen magsjuka.. men nääee
ajja! nu vet jag! xD
Det skulle du säkert göra =) Ja, nångång
hahaha, Äh! Ta't när du vill. Man känner ibland att man redan har överfullt med musik ändå x'D
(så känner iaf jag ibland) för jag måste vänja mig med ett band ett tag. Som t ex BT nu då =)
Jag menar, vissa kan typ ta, ta, ta, ta, non stop. Massa olika xD Men jag anar att de inte ens lyssnar på hälften så.. jag tar min tid xP
Hahahahah! Whoot?! vad menar hon med det? xD I don't understand a thing here .... wierd xD
Ja det är det verkligen!
Alltså, jag har kommit fram till att det är fett billigt att åkla och sova kvar i Hjo!
Jag tror det ser ljust ut för mig till Park Pressure! (om morsan tillåter förtsås, kärring.)
Men det vore as bra ifall jag och Felicia kunde ta oss dit, så kumnde man snacka om allt med dom efteråt =)
En fråga bara.. Varför står det typ //Sonja. Störst, bäst och vackrast!, efter varje inlägg du skriver för? x'D hahha!
Förresten! jag hlr på att fixa myspace! fyfaan va vilsen jag är! Du vet Teknisk.. ohja!
Ägg?! :O waahgahg! jag blir så irriterad på folk. Vad är det för jäääävla poäng att hålla på? rwaaff!
Eller hur! Jag ska inte komma in på emo snacket nu, för tro mig. jag kan diskutera emo i timmar.
Ärligt. Jag säger det kortfattat: de som kallar sig själva eller andra emo, ska för det första veta vad fan det är för nåt. Vad det står för, och vilken musik som är emo. Vilket inte ens hälften av de idioterna gör. Anyway, back to business xD
Ahhhaaa! var det DÄRFÖR du spydde ner en vakt x'D först chansade jag på att du var alldeles för onykter.
Sen magsjuka.. men nääee
Det skulle du säkert göra =) Ja, nångång
(så känner iaf jag ibland) för jag måste vänja mig med ett band ett tag. Som t ex BT nu då =)
Jag menar, vissa kan typ ta, ta, ta, ta, non stop. Massa olika xD Men jag anar att de inte ens lyssnar på hälften så.. jag tar min tid xP
Hahahahah! Whoot?! vad menar hon med det? xD I don't understand a thing here .... wierd xD
Ja det är det verkligen!
Alltså, jag har kommit fram till att det är fett billigt att åkla och sova kvar i Hjo!
Jag tror det ser ljust ut för mig till Park Pressure! (om morsan tillåter förtsås, kärring.)
Men det vore as bra ifall jag och Felicia kunde ta oss dit, så kumnde man snacka om allt med dom efteråt =)
En fråga bara.. Varför står det typ //Sonja. Störst, bäst och vackrast!, efter varje inlägg du skriver för? x'D hahha!
Förresten! jag hlr på att fixa myspace! fyfaan va vilsen jag är! Du vet Teknisk.. ohja!
lina- Owns You

Nu är jag fatiskt lite ledsen och besviken. =( Jag höll vårat avtal och gick inte in förns efter 8. det tog mej en kvart att läsa igenom eran konversation som ni inte ens borde haft!
Jag hänger inte med!!
Jag hänger inte med!!

Jennifär.- Owns You

- Antal inlägg: 486

Men jag menade kl 8 på morgonen? Jag tror du förstått fel =/
för jag skrev typ att du och Sonja skulle säkert gå in opå morgonen & då skulle jag missa massa
Men då skrev Sonja ba: Okej, inte innan kl 8 då?
Då skrev jag typ: nej, jag förbjuder er att gå in innan! xD förresten, vem fan gör det ändå?
hahhaa! stackare! säg inte att du väntat på att fått gått in??
för jag skrev typ att du och Sonja skulle säkert gå in opå morgonen & då skulle jag missa massa
Men då skrev Sonja ba: Okej, inte innan kl 8 då?
Då skrev jag typ: nej, jag förbjuder er att gå in innan! xD förresten, vem fan gör det ändå?
hahhaa! stackare! säg inte att du väntat på att fått gått in??
lina- Owns You

Men va fan! Vem är inne kl 8 på morgonen?!?
joo, jag har väntat
du har ju alltid sagt att det är först på kvällen du går in iaf så tog för givet att det var då!!
joo, jag har väntat
du har ju alltid sagt att det är först på kvällen du går in iaf så tog för givet att det var då!!

Jennifär.- Owns You

Kommer inte ihåg vart vi pratade om deras flickvänner (förbjudet men wtf) men Sonja, är detta Eriks flickvän?
http://alexband.se/neverstore.se/gallery/displayimage.php?album=random&cat=9&pos=-109
eller vem är det?
sjukt söt var hon iaf,
eller de var sjukt söta tillsammans.
http://alexband.se/neverstore.se/gallery/displayimage.php?album=random&cat=9&pos=-109
eller vem är det?
sjukt söt var hon iaf,
eller de var sjukt söta tillsammans.

Jennifär.- Owns You

Haha x'D jag vet inte? Typ Sonja?
nej ajg vet inte ^^ måste ha missuppfattat varandra...hmf..
Nej, stackare =( men du kan komma in i samtalet nu? Sonja är inte här så du kmr ikapp lätt som en plätt ;D
Ja men jag tog en hemma-dag idag, så har vart inne här bar länge nu :S
nej ajg vet inte ^^ måste ha missuppfattat varandra...hmf..
Nej, stackare =( men du kan komma in i samtalet nu? Sonja är inte här så du kmr ikapp lätt som en plätt ;D
Ja men jag tog en hemma-dag idag, så har vart inne här bar länge nu :S
lina- Owns You

Sida 2 av 29 •
1, 2, 3 ... 15 ... 29 
Neverstore :: Neverstore :: Live
Sida 2 av 29
Behörigheter i detta forum: strong>
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet